lördag 21 mars 2009

Falskt alarm..

I natt trodde jag ett tag att vi skulle få åka i väg till BB, men icke.. Vaknade av molande värk i magen som efter ett tag gick över till ganska kraftig molande värk. Aj aj..

Höll i sig över 10 min o blev allt kraftigare, när det sen gav sig låg ja och väntade på nästa värk i hopp om att det var dags. Jag väntade och väntade tills jag somnade om och vaknade av Hera som ville komma upp och mysa i sängen.
Så det blev ingen bebis denna natt heller :)

Men hoppas att den kommer snart för ja har så j*la ont i mina ben av allt vatten, de är stenhårda och det känns som någon slagit mig. Går knappt och ta i dom för det gör så ont :(
Men för varje dag som går kommer vi en dag närmare iaf, fast samtidigt försöker jag njuta av att bara vara vi just nu men det är svårt ;P

1 kommentar:

Unknown sa...

hoppas eran lilla baby kommer snart så du får må som vanligt igen och få njuta av en go baby...
Kram M