söndag 8 mars 2009

Höggravid & magsjuk *fy*

Vilken lördag de blev, jag o Hampus lagade god mat och skulle ha mys. Men jag fick magsjukan fy fan trodde ärligt ja skulle dö där ett tag. Aldrig trevligt med magsjukan lägg sen till att du är höggravid *hua* Visste inte om ja skulle hålla i magen eller toan och trodde ett tag att nu kommer bebisen ut snart..

Sovit ca 4 tim senaste dygnet kunde inte lägga mig förens 7 i morse.. Och stackars Hampus som skulle ha grabb kväll i kväll blir det inget me pga mig.. Typiskt.. Är nu inne i v 36 iaf så det närmar sig.. Hoppas ni andra haft en bättre helg än ja..

Ps tack Jenny för blåbärssoppan du är guld värd!! Ds


1 kommentar:

Unknown sa...

Men lilla gumman då. . .
Jag lider med dej, det är inte kul att vara magsjuk när man är gravid.

Har lyckats blivit magsjuk båda graviditeterna, blä.
Hamnade på lasarettet båda gångerna.

Hoppas du är på fötterna snart.
Kram Monica Ozzy´s matte (och Hassel)