fredag 27 mars 2009

Dålig på att uppdatera..

Ja jag vet men händer inte så mycket i mitt liv just nu, tycker man gör samma sak varje dag och bara går och väntar på att bebis ska komma ut.

I kväll ska iaf jag och Hera åka till min mor och far och sova där, så Hampus har huset för sig själv. Ska bli så skönt att få komma i väg en sväng och umgås med nån annan för en gångs skull :)
Se om bebis kommer i natt det vore ju typiskt hehe..

Nehe det blev det inget med, nu ringde mamma och sa att det var så mycket snö där de bor att hon tyckte det va dumt att jag skulle komma. Eftersom ja kan föda när som nu och det kan va svårt att ta sig därifrån när det är massa snö *snyft*

J*vla snö försvinn kan ju inte göra nått kan ju inte gå ut eftersom jag bara kan gå i tofflor och nu kan ja inte åka till mamma för då tar jag mig inte där i från..
Inlåst i mitt eget hus, fast jag ska väl inte klaga men man blir trött på att bara göra/se samma varje dag.. Hade varit skönt och komma bort lite men men får bli en annan gång..