onsdag 4 februari 2009

Blev inte som ja tänkte mig..

I dag blev det inte riktigt som ja tänkt mig, skulle ju baka dåra gick väl sådär kan man säga men tillslut blev de väl bra iaf =) Långpromenaden som ja hade tänkt mig blev inte alls av, och fika´n hos Jenny slutade me att hon o lilla Nellie kom till mig, då min bakning drog ut så på tiden. Aldrig mer trippel sats när man har planer och kolla va länge saker ska va i ugnen innan man börjar baka har ja lärt mig i dag =)

Men sen på kvällen gick de mer som de ska, åkte först hem till en kompis i Kristinehamn som fick barn för snart 2v sen en liten Noha. Så liten o söt, första gången ja såg honom i dag.. Sen bar de ju av på kalas till brorsan, mycket folk o stim som vanligt. Så de blev massa onyttigheter o paketöppning som de ska va på kalas.

Sen blev de att åka hem har varit så yr i huvet nu ett par dagar o speciellt i kväll. Va ju hos barnmorskan i går o de visade sig att mitt blodtryck va ganska lågt 90/50 så inte så konstigt ja e yr o konstig.. hua mig..
Så nu håller min baby på att fixa en film vi ska se, om ja orkar hålla mig vaken annars blir de väl att sova i soffan. För gud va skönt denna dag e slut för de e ja.. helt slut alltså :) Måste lära mig att inte ta på mig att göra så mycket saker o flänga o fara, måste inse att ja inte e som ja brukar längre hehe.. Så så gick min helt planerade dag nästan i stöpet kan man säga..

1 kommentar:

Anonym sa...

usch då.. inge roligt me yrsel =/ har du börjat ätit järn tabletter? jag hade lågt där e tag sen börja jag ta järn tabletter så fick jag upp värdena direkt.