lördag 7 februari 2009

Uppdatering..



I går bar det av till kristinehamn, hälsade på min bror Magnus o hans familj. Där bjöds de på fika o mycket stojj från barnen =)
SEn åkte ja till godislagret o laddade me en stor påse för att sedan hämta upp Hampus hos Jimmy och åka ut till stugan till mor o far.
Där blev de god paj o Let´s dance, sen va den gravida kvinnan o hennes päron ganska trötta så de blev sängen för våran del men min käre nattuggla till man blev uppe ett tag till..

När vi vaknade efter en "god" natts sömn (hårda sänger, ont i våra kroppar o en lite gnällig hund)
hade min kära mamma fått magsjukan :S
Så pappa o jag tog en lång promenix me vovvarna i skogen o all snö, sen bar de illa kvickt där i från *hua* vill inte ha magsjukan, aldrig kul men måste va extra jobbigt när man e höggravid..

Svängde förbi Brogårdshallen där min brorson spelade innebandy cup så vi kollade på en match innan de bar av hemmåt igen. Det slutade 4-4 så det blev ingen förlust iaf :)

Nu ska ja snart beställa pizza till mig o Hampus, sen blir det nog melodifestivalen =)
Trevlig helg nu alla.. o Maja hoppas du får kul på din "premiär" (första gången sen hon vart gravid) i kväll nu o att du kan rocka loss hehe..


1 kommentar:

Ellas Mamma sa...

Tack gumman! Hoppas ja får jobb där, vore kul. skulle verkligen behöva det. hehe