tisdag 17 februari 2009

Hundarnas mästerverk..

När jag va ute med Hera i morse gick jag och kollade på marken på all snö, fy vad snuskigt det börjar bli ute nu med alla gula hund kiss fläckar överallt.
Inte ser det så mysigt ut direkt.. *hua*


Men men, finns ju inte så mycket att göra åt det..
Värre med alla små bajskorvar som ligger överallt som folk inte orkar ta rätt på..

Visst ja tar inte alltid heller upp Hera´s bajs, men det är om de ligger flera meter in från vägen eller i skogen.
Men folk som inte orkar börja sig precis vid vägkanten. *störande*
Och speciellt störande är folk med små hundar som verkar tro att bara för att deras hundar gör små "kottar" behöver
de inte ta upp.
Va ska det bli av denna värld hehe ;)


2 kommentarer:

Ellas Mamma sa...

Tack gumman... jo, ja har bra vänner men man ska ju inte belasta dom me allt skit. jag hoppas det vänder snart och blir bra igen men man vet aldrig. hur är det med dig då? håller med om att det är tråkigt o se allt hundkiss o skit överallt.. inge vackert... *kram*

Ellas Mamma sa...

hehe, klart jag inte tar åt mig, jag plockar upp.. för de mesta iaf.., ibland kan man ha glömt påse eller så bajsar dom under en buske eller nåt.. inte långt kvar tills hon kommer nu :) gu va roligt... kram