onsdag 4 februari 2009

I dag kommer de hända ganska mycket..

I dag kommer som sagt bli en ganska händelserik dag. Ska nu på morron försöka ge mig ut på en lång promenad, har varit lite svårt för mig att röra mig då ja ju har problem med fogar & rygg pgs av graviditeten.
Men nu har jag ju jobbat klart o då kan ja lägga min ork för dagen på denna långa promenad ist så inte kilona ökar lika fort som räntan sjunker ;)

När ja kommer hem har ja tänkt ja ska baka lite som ja inte han igår eftersom de blev så sent, Måste ju fylla upp frysen lite innan bebis kommer, sen lär ja ju inte ha tid =)
Bra kombination motionera o sen baka haha men sånt e livet.

Efter de ska ja hem till min granne Jenny på en fika, har inte sett henne på länge så de ska bli skoj. Se va stor hennes lilla skrutta blivit oxå :)

Sen i kväll ska vi på kalas till min brors dotter Emmie som fyller hela 8 år *hipp hipp hurra*
Tänk va fort tiden går, snart har ja me en liten plutt. Är ju i v31 nu hoppas på att de "bara" e 6v kvar hihi.. Man vet ju aldrig ;)



Inga kommentarer: