torsdag 12 februari 2009

Promenad o baby café

Började dagen med en lång promenad med Hera, tränade lite lydnad me henne och de gick faktiskt bra. Både hon o ja har tappat massor sen vi flyttade till huset o sen ja blev gravid. Hoppas på att kunna ta igen de sen, hur nu tiden ska räcka till hehe.era hittade en super sor pinne att leka me (varför ska de alltid ha de största??) men den blev mindre o mindre ju längre hon höll på.

Efter havla vägen stötte vi på en kvinna me en Ridgeback hane stor som satan :) så vi tog följe o Hera gjorde sitt bästa för att busa upp den gamle 8 årige gubben (gick sådär kan man säga)
Men de va trevligt att gå me någon o prmenaden blev mycket längre än ja tänkt.

Efter promenaden följde ja me Maja o Madicken på baby café, självklar gick vi dit o hem. Va kul o se alla ungar o man blir så sugen på att få ut den man har i magen :)
När ja kom hem va ja helt slut efter allt promenarande så de värkte i både mage o rygg. Så de fick bli sängen, värmedynan o den spännande boken ja började i går.
Har aldrig läst så mycket brukar typ ta 1 år för mig att plöja igenom en bok. Men har nu läst halva på knappt 2 dagar, inte illa hehe..

Sen på kvällen blev det ett varmt skumbad o levande ljus *skönt*
Efter det blev de tacos me Hampus o nu tror ja de blir att krypa ner o fortsätta läsa :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt att komma ut i vintervädret med Hera! :) Säg till nästa gång så slår jag följe... Den där Fredrik ska du ju inte tro att han går mer än vad han behöver... haha;) lilla latmasken! Kram!

Anonym sa...

Vad mysigt det lät med bad. Bra att du skämmer bort dig nu när du kan! puss på dig vännen

Anonym sa...

lät som en perfekt dag de där med en perfekt avslutning =)

Ellas Mamma sa...

Utmanad!

Nena sa...

Christel haha ja jag kan tänka mig att han e lite bekväm, men schyy säg inte ja sagt de ;P
Jag e hemma jämt nu, fredda har mitt nr så de e bara du hör av dig om du/ni har tråkigt :) kram