onsdag 25 februari 2009

Lugn och ro..

Åh va skönt med lite lugn och ro inte för att jag inte tycker om att ha barnen här men man är ju inte i samma form längre. Jag är helt slut efter allt pulka åkande, snöbollskrig, bowling, tv spel och kalas..
Nu har ja nyss kört hem barnen efter att de spenderat 3 nätter här, blir lite tomt men samtidigt tyst o lugnt *hehe*

Va i går på återbesök hos BM och allt såg bra ut som vanligt.
Sen tjuv kände vi lite på magen för att se hur bebis ligger, då ja oroat mig lite att den ska ligga me rumpan före.
Då min bror föddes så och min käre sambo oxå låg me rumpan före, men än så länge ligger den me huvet nere så ja får hoppas den stannar så =)
Min älskade lilla ungen va ja längtar.. ska bli så skönt när den kommer ut och jag får bli människa igen :P


143 slag/min v34

Inga kommentarer: