torsdag 26 februari 2009

Shopping & pyssel =)

I morse när ja vaknade åkte jag till Örebro (marieberg o Ikea) för att shoppa lite. Har fått för mig att ja ska stajla badrummet lite och vill inreda med vita detaljer. Hade 3 Ikea korgar som ja ville ha vita så behövde färg och pensel. Hittade även en fin vit pump tvåls flaska, och ljus behållare som jag hängde ovanför badkaret..

Kunde inte bärga mig när jag kom hem så satte i gång att måla på en gång så nu e den gravida kvinnan helt slut, men det var det värt..
Nu fattas bara de fi
na handdukarna jag beställt, men med dagens fynd är jag mer än nöjd!!
Så nu ska jag ta mig ett bad i mitt ny halvt pimpade badrum :)


Korgarna före..

Korgarna efter..


Och en av de 2 ljusbehållarna :)

1 kommentar:

Ellas Mamma sa...

vad smart o måla korgarna gumman.. blev ju riktigt snyggt ;)