torsdag 14 maj 2009

Bad dags :)

I går var det dags för skruttans bad, var själv lite sugen på att bada så tappade upp badkaret denna gång ist för hennes badbalja. Så vi kunde bada båda två, så mysigt det var och Nova njöt av att bada. Var lite nervös att hon skulle bajsa i vattnet men eftersom vi har ett kräk barn blev de en och annan spya ist mm så mysigt ;)

*När det gäller LCHF så har det känts jätte bra denna vecka, har gått mycket lättare och känner mig super motiverad.
Är ute på lång promenader varje morgon nu och hinner oftast med en till..*

*Även allt med Nova går bra, men jag känner mig lite trött och sliten. Men det är mitt eget fel då jag hela tiden gör något, har inte lärt mig att bara ta det lite lugnt. Men t
ycker det är så mycket som måste göras hela tiden att jag glömmer bort att vila. Det måste det bli skärpning på nu kände jag i går då jag blev helt slut.*

Inga kommentarer: