torsdag 28 maj 2009

Sjuk :(

Stackars mig är så sjuk, hatar att vara förkyld. Har ont i halsen snuvig ont i huvudet och super trött, inte lättare när man har en bebis att ta hand om heller. Tur hon är så snäll mitt lilla hjärte troll, så det är inga fel på henne men man kan inte bara dra nått gammalt över sig och dö ett par dagar.

Känner mig precis som han i tv reklamen som är förkyld och säger att kvinnor snackar om att föda barn *hehe*
Men i bland får man tycka lite synd om sig själv, tråkigt bara jag som kom i gång lite med mina bråten spårs promenader. Nu är jag glad om jag kommer upp ur sängen ;P

Bara att ta nya tag när jag är frisk, hoppas jag är det tills på lördag bara då vi har hela dagen upp bokad. :S
Tur jag har min älskling som tar hand om mig och resten av familjen nu *puss*

Inte så olikt mig just nu... :S

2 kommentarer:

Unknown sa...

Inte kul att vara sjuk.
Hoppas du är frisk tills på Lördag så du kan ha trevligt som ni planerat.
Krya på dej.

Kram Monica

Malin sa...

Usch inte roligt att vara sjuk, hppas du blir bättre snart, krya på dej!=)

har börjat med LCHF hitills går det bara bra, oppsi bröden var suveränt goda ska prova på Pannkokorna nån dag!=)

Kram