lördag 9 maj 2009

Tugnt nu..

*Hua* nu har det varit ganska tungt med mitt nya liv, har varit extremt sugen på en stooor påse med godis och chips och tänker på allt som jag inte får äta :(
När det gäller att inte äta kolhydrater och så till mat är det inga problem faktiskt men just allt det här goda som jag inte ska äta är jobbigt. Jag som är en sån godisgris :S

Men bara att bita i hop ett tag till så jag får se hur jag kommer att må och om jag märker nån förbättring. Sen har jag väl tänkt att jag inte ska bli helt frenetisk heller ;P

I kväll kommer min kusin Jennie & hennes kille hit på middag och Robinsson, så i kväll bjuder vi på Taco paj på LCHF´s vis :)
Sen blir det väl grönsaker och dipp som godis, alltid nått iaf och ganska gott det med..

Börjar bli fler och fler runt omkring mig som börjar med LCHF nu så det är super skoj och det gör att man blir mer motiverad. HEJJA HEJJA ALLIHOPA!!

Mor & dotter klara för dagens långpromenad..

Lite mys efter promenaden..

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ja, nu får vi hålla ihop och stötta och peppa varann...sen får vi fira du och jag i november då vi båda fyller halvjämt hehe....kramisar från syster yster...

Nena sa...

tack de värmde, i bland vill man bara ge upp hehe godis gris som ja e.. Super kul att du hängt på :) klem på dig