söndag 3 maj 2009

Nytt liv :)

I morgon ska jag börja mitt nya liv, ja jag vet jag sagt det många gånger förut men nu banne mig vill jag ner i vikt. Ska testa en ny metod som kallas för LCHF, denn går ut på att ta bort kolhydrater och äta mycket fett :S

Känns konstigt att tryc
ka i sig massa fett då man levt nästan hela livet med att försöka äta så lite som möjligt. Men ska testa detta iaf får vi se om detta är den metod som funkar för mig.

Ska iaf ner ca 10 kg, jag ska försöka uppdatera här hur det går hehe.. Ska även ut och motionera mer, det är ju bra för både mig och Nova med frisk luft + att vovven behöver motion med.. Tänk så m
ycket bra saker på en gång..

Så önska mig lycka till :)

-10 kg nog ska det gå!!
Tänk om de vore så enkelt hehe

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEj råkade hamna här!! Inget illa men ska du verkligen köra den där metoden, såg att ditt barn inte var så gammalt men du ammar kanske inte?? Har iallafall hört att man inte ska köra bantning under ammningsperioden, speciellt när de är små... Hör med bm innan!! EN liten tanke bara... // SARA

Anonym sa...

Jag håller med sara gumman! man ska absolut inte banta när man ammar! ja råder dig att vänta tills du ammat klart! sen kan man självklart tänka på va man äter å motionera...

Helena sa...

Hejsan tack för era kommentarer. Men jag ska inte banta bara byta livstil, alltså sluta med godis och skräpmat. Ska inte äta mindre bara äta nyttigare och inte kan väl det skada utan mer hjälpa min dotter. Men skulle jag märka att det påverkade min dotter negativt kommer jag att sluta direkt. Skulle inte göra något för att skada henne. Så jag ska bara bli en sundare människa och hoppas på att min godis kg försvinner med det =)