söndag 31 maj 2009

En härlig dag och en bikt :S

I dag har varit en härlig dag, trotts att jag sovit kanske4 tim i natt då min lilla tjej haft svårt att andas och hostat sig igenom natten. Så kl 7 i morse steg vi upp och gick till Hampus syster för att låna en näs sug *läskigt*
Men det gick bra va lite äckligt första gången men det var det värt för Novas skull.

Sen har hela familjen varit ute på gården och solat och haft det gött hela dagen. Kan man ha det bättre?? *nej*


Måste bekänna oxå att jag slarvat med mitt LCHF ätande har varit många kalas och varit sjuk, har iof ätit maten ganska bra men fuskat m
ed godis, glass och tårta. *Fy på mig*

Så i morgon tänkte jag väl göra ett nytt f
örsök, med inställningen att om jag blir bjuden på mat/götta så kommer jag äta. Då kanske jag inte blir besviken om jag trillar dit när jag är borta, men ska försöka sköta mig hemma.

Så nu hoppar jag upp på häst sadeln igen och hoppas jag ska klara de kanske 3 veckor denna gång iaf :) Klarade nästan 2 förra gången och gick då ned ca 2 kg.

Vill
även skriva till min älskade mamma att jag ÄLSKAR DIG så otroligt mycket!!! Du är värld guld och kunde inte fått nån bättre, tack för att du finns och för att du är just DU!!

Mina fina fickor :)

Min sjuka goding..

Inga kommentarer: