tisdag 12 maj 2009

Mor, dotter och dotter dotter dag =)

I går var jag mamma och Nova till örebro och gick på IKEA och Mariberg, så mysigt att komma i väg och umgås. Blev en del shopping oxå, Nova fick en uppsättning jätte fina kläder av mamma och jag skämde bort mig själv med lite till mig :P

Vill även skriva om min första LCHF vecka, i mitten av veckan tyckte jag de va lite jobbigt speciellt fram emot helgen då jag som sagt är en gotte gris :)
Men nu de senaste dagarna har de kännts bra.

Tycker inte alls de e jobbigt att äta som man ska bara de att jag saknar mitt godis och glass :)
Men veckan slutade iaf med -2kg!! Tjoho.. Kändes bra och se så snabbt resultat första veckan och ja mår lite bättre i min mage faktiskt..

Så nu är man bara mer motiverad, måste ju va fin till min prinsessas dop jag vill ju inte stå där framme som en fet gris :)

Fast denna gris är ju ganska söt :)

2 kommentarer:

Maja sa...

du ser inte ut som en fet gris!! din dummer ;) Du är så fin så.

Hanna sa...

Jag instämmer med föregående talare *kram*