måndag 18 maj 2009

Rubens dockor..

Åh jag har blivit förälskad i ett par dockor, mamma visade mig en sida på internet med Rubens dockor. Hon tänkte köpa en i dop present till våran lilla "sessa" och jag blev helt förälskad i dessa tyg dockor..

Funderar på om ja ska börja samla på dessa åt Nova, önska henne fler i julklapp och som födelsedags present. Roligt och ha lite finare dockor och gosedjur än att ha hundra billigare som tar upp hela rummet hehe.. Blir ju lätt så att man får och köper mängder :)

Är så sugen på att göra ordning ett rum åt henne har redan mina idéer på hur det ska se ut. Men då vi har ett litet hus finns de just nu inget rum åt henne.. Håller på att bearbeta min käre sambo på att de kanske är kul att flytta ner i en våning i huset så Nova får ett lekrum uppe..
Men än är det utan resultat och det är ju inte så bråttom än heller ;P

Det är denna docka jag hoppas få till Nova i dop present, den heter Maria som hon ska heta i andra namn så tyckte det skulle vara passande. Kolla gärna hemsidan där finns massa söta dockor.

http://www.traotto.se/Leksaker/Rubens/mjuk_docka.htm

Inga kommentarer: